زندگی

شخصی و اجتماعی وتحولات فکر

زندگی

شخصی و اجتماعی وتحولات فکر

کتاب 27 واگن بر از بنبه

خیلی وقت بود چیزی ننوشته بودم این قدر فکرم مشوش بود که حسابی قاتی کردم هنوز هم در حال فکر کردنم خیلی اتفاقها تو این مدت برام افتاد که شاید اگه حوصله ای شد بنویسمشون جا نظراتم راجب طرز تفکر دخترها هم خالی گذاشتم که بعدا حتما بنویسم     بگذریم نقطه اوج افکارم جمعه بود در بارک ملت تا آخر مهر نمایشگاه کتابه اونجا با یکی از آدمها گل دنیا به نام برهام آشنا شدم یک آدم هنری و اهل تئاتر کتابی به من هدیه داد که به نظرم دیدی جدید به من داد خلاصه اون رو براتون شرح می دهم ولی خوندنش با ظرافت ها به کار رفته لطف دیگری دارد

 

27 واگن بر از بنبه        اثر تنسی ویلیامز      با ترجمه  مرجان بخت مینو

 

موضوع داستان را دو نوع میتوان بیان کنم مردی که در ازای کار بر بولی که بدست میآورد زنش را میدهد یا زنیکه بخاطر کار شوهرش ناچار به…ولی نکته داستان در مکالمه بعد این ماجراهاست حتما بخونید ونظرتون رو بگید