زندگی

شخصی و اجتماعی وتحولات فکر

زندگی

شخصی و اجتماعی وتحولات فکر

چگونه دوست بداریم؟

دختر:

                تو را دوست دارم به اندازه تمام هدایایی که برام خریدی

                تو را دوست دارم تا زمانی که جملات عاشقانت تکراری نشده

                تو را دوست دارم به اندازه تمام کارت تبریکها یی که بهم دادی

                تو را دوست دارم به تعداد کافی شاپهایی که باهم رفتیم              

پسر:

                تو را دوست دارم به اندازه ده دقیقه ای است که بعد تمام اینهاست

آزادی

چقدر ازادی زیباست!!!

چقدر خفه کردن فریاد آزادی در سینه سخت است.

احساس میکنم مثل یک پرنده آزادم میتوانم بپرم و پرواز کنم و از اون بالا به زمین و ساکنینش بخندم.

خیلی دوست داشتم در خیابان فریاد آزادی سر دهم ولی حیف....

خسته داشتم از دانشگاه برمیگشتم .ضلع غربی میدان ولی عصر بودم به یکباره احساس کردم افرادی دارند فریاد آزادی سر میدهند . چقدر احساس خوبی بود . اری خواب نبود . کناری نشستم و به فریادهای آزادی آنها گوش دادم. نمی دانید احساس میکردم مو بر بدنم سیخ شده و دارم کلیه فشارا روحیم تخلیه میشه.چه لذتی..... صداها ادامه دارد....

آزادی یه نفر....ازادی....ازادی....